středa 27. března 2019

KŽP - Ginny a Harry (I.)


Ginny a Harry (I.)

Tohle přesahovalo veškeré meze. Nemohla uvěřit tomu, že souhlasila, že si pořídí třetí dítě! A absolutně nechápala, co její matku posedlo, že přivedla na svět sedm dětí! Ona měla zatím dvě a už myslela, že je prokleje. Nebo si minimálně kvůli nim vytrhá všechny vlasy.
„Jamesi! Okamžitě polož to koště a pojď se najíst!“ křikla na něj, když už popáté obkroužil obývák na koštěti. Za tenhle dárek svého bratra nenáviděla.
„A James Sirius Potter zahlédl zlatonku a letííííí,“ ozvalo se od Jamese a proletěl těsně vedle svého bratra.
„Jamesi!“ vykřikla zděšeně Ginny.
 „Já chci taky létat! Mami? Proč já nemám koště?“ zamračil se Albus.
„Miláčku, jsi na to ještě malý,“ odpověděla mu se zatnutými zuby.

„Mamííí, já chci koště!“ začal natahovat Albus.
„James Sirius Potter udělal velmi nebezpečný manévr a letí dál!“ ozvalo se z koštěte.
„Jamesi! Říkám ti to naposledy. Pojď se najíst!“ procedila mezi zuby Ginny.
„Mamíííí,“ ozvalo se plačtivě od Albuse.
„James Sirius Potter má zlatonku! Je to hrdina! Nejlepší chytač všech dob! Překonal svého dědečka i svého slavného otce!“ zajásalo dítě na koštěti a hrdě v ruce třímalo jablko.
„Mamíííí,“ začal chytat vzlykající záchvat mladší syn.
„Tak a dost! Jamesi Siriusi Pottere, okamžitě si sedneš k tomu stolu, nebo to koště uvidíš, až dostaneš dopis z Bradavic! Albusi Severusi Pottere, přestaň a jdi si sednout!“ ledově pronesla Ginny a uslyšela za svými zády letax. Vztekle se otočila na svého muže.
„Zdravíčko, rodino!“ zahlaholil šťastně, dokud si nevšiml výrazu své ženy. Harry čuchal problém, takže okamžitě smazal úsměv ze své tváře.
„Harry Jamesi Pottere! Okamžitě svým synům řekni, jak se mají chovat! Jinak přísahám, že to dítě, které nosím, neporodím!“ zasyčela na něj.
„Miláčku, co naši kluci provedli?“ opatrně se zeptal.
„James si hraje na nejlepšího chytače na světě a Albus má záchvat, že nemá koště!“ zavrčela. A Harry se začal smát. Giny zamrkala. To ten chlap snad nemyslí vážně!
„Harry Jamesi Pottere!“ ledově pronesla.
„Pardon,“ vzpamatoval se rychle a snažil se ten smích zadusit. „Pánové, žádám vysvětlení,“ otočil se na své syny.
„Tati! Já jsem dosáhl té nejvyšší rychlosti a chytil jsem zlatonku!“ hrdě se chlubil James.
„Já chci koště!“ posmrkával Albus, ale nezapomněl si dupnout.
„Kluci, nesmíte takhle maminku zlobit! Takže Jamesi, ukliď koště a posaď se ke stolu. Albusi, když nebudeš mě ani maminku zlobit, tak koště jistě dostaneš. A Ginny, miláčku, jdi si lehnout. My to spolu zvládneme,“ pohladil ji po tváři. Stále nemohl uvěřit tomu, že měl svou rodinu. A musel se usmát, když kluci urychleně usedli ke stolu a Ginny se s jemným úsměvem a povzdechem vzdálila. Ale Ginny neodešla. Zajímalo ji, co bude dál.
„Kluci, musíte být na maminku hodní. V bříšku nosí vaši sestřičku a nesmí se tak rozčilovat,“ rozcuchal své kluky Harry. „Tak a teď, Jamesi, mi pověz, jak to s tou zlatonkou bylo. A ty, Albusi, si prozatím rozmysli, jaké koště bys chtěl,“ pronesl, když už si myslel, že je jeho žena v bezpečné vzdálenosti. A Ginny se musela usmát. Typický Harry.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý zanechaný komentář mě potěší ♥